Important victòria del Pina CF per 2 gols a 1 fets per Joan Morey i Tomeu Mut.
Partit intens i vibrant dels grans del CE Algaida amb un empat a 3 amb l’Alqueria. Tot i que el partit s’ha iniciat amb un avançament en el marcador per part de l’equip algaidí, amb un gol de Jaume Vaquer, l’equip contrari ha aconseguit remuntar la dinàmica i ha marcat tres gols. Finalment els jugadors algaidins han pogut igualar al marcador amb gols de Marc Mulet i Pere Nieto.
Victòria de l’equip femení dins la copa Federació per 7 gols a 0 davant el Serralta A, amb gols d’Antònia Maria Aguiló (2), Maria Barceló (2), Leoni M. Hennrich (2) i Melodie de Dios (1). Enhorabona.
Derrota dels cadets per 3 gols a 0 davant el RTVº LA VICTORIA. Els alevins han empatat i els pre-benjamins han perdut per 1 gol (fet per Tomeu Vanrell) a 6 davant el Cardassar. També derrota dels infantils per 1 gol (fet per Albert Palou) a 6 davant el Montaura.
Aquí teniu els resultats dels quals disposam fins ara.
Pel que fa als trotadors, i fins on sabem, 3 han participat en la cursa de Muntanya de Puigpunyent amb un recorregut de 16 kilometres i aproximadament 800 metres de desnivell positiu acumulat.
El primer Trotador em arribar ha estat en Jose Terronés, que ha aconseguit un excel.lent 54 lloc general i el 17é dins el M40, amb un temps total de cursa de 1:48. En Joan Gelabert aconseguir una fantàstica 96a posició general i un meritori 3r lloc entre els M23 amb un temps de 1:56. Per tant han tengut un podi trotador en la categoria M23! També participà el Trotador Biel Ferrer, quedant el 106é general i 4rt dins M50, el seu temps era de 1:57. Per acabar en Pere Puigserver arribava el següent d’entre els Trotadors, i era el 156é i 4rt! dins M23, amb un temps de 2:05.
També hi ha hagut representació Trotadora a la Mitja Marató de ses Salines; cursa de 10kms de distància la versió curta i de 20kms la mitja, amb sortida i arribada des del mateix poble. Jose Juan Oliver que corria la 10kms i aconseguí un excel.lent 37 lloc general, amb un temps de 43:52. Molt a prop arribava en Toni Mudoy, al lloc 50é de la general amb un temps de 45:55
Finalment, aquesta setmana s’ha tancada l’organització de la cursa Trail dels 5 cims a Randa, del qual el club Trotadors nés l’anfitrió organitzatiu i aviat en donarem compte en aquest noticiari.
Redacció Noticiari es saig