
Davant aquesta convocatòria a la qual Algaida li pertocaven 65.000, l’Ajuntament d’Algaida s’hi va presentar per a dur a terme la millora de tres carrers del poble. En concret, el consistori algaidí inclourà la millora del ferm dels carrers Campet, Son Arbós i Can Carrintar-camí de sa Torreta. Aquestes millores compten amb un pressupost total de 64.864 euros que pagarà íntegrament el Consell de Mallorca dins l’esmentat pla d’ajudes.
La batlessa d’Algaida, Maria Antònia Mulet, ha explicat que “la millora d’aquests carrers és molt important perquè estan en mal estat i són dels més necessaris a hores d’ara perquè tenen problemes amb l’aigua quan plou. És cert que n’hi ha d’altres i, com hem fet a les darreres legislatures, els anirem arreglant dins les possibilitats del pressupost municipal o amb ajudes com aquesta del Consell de Mallorca”.
Segons fonts municipals, les millores d’obres dels tres carrers abans esmentats s’han d’adjudicar abans del proper dia 30 de novembre.
Redacció Noticiari es saig

