Essaig.cat |

L’Ajuntament d’Algaida posa en marxa una aplicació mòbil (app) per millorar l’atenció ciutadana

Les noves tecnologies són aquí i han arribat per a quedar-se i fer-nos la vida més senzilla. Avui l’Ajuntament d’Algaida ha implantat una nova aplicació mòbil (APP) per tal de millorar l’atenció, informació i tràmits als ciutadans del terme municipal. Així mateix, l’aplicació també té informació interès general per als potencials usuaris de la resta de l’Illa o per als turistes de qualsevol procedència que s’interessin per algun aspecte del municipi. De fet, ara per ara, l’aplicació està en tres idiomes: català, castellà i anglès.

L’aplicació es pot descarregar a Google play, on es troba cercant “ajalgaida”. Pel que fa als usuaris d’IOS (apple), la poden descarregar cercant a la url ajalgaida.uebs.es des d’on han de fer clic a la icona de guardar a l’escriptori.

A l’app de l’Ajuntament d’Algaida, l’usuari rebrà notificacions, podrà accedir a l’agenda, notícies, rutes o serveis com ara seguretat, sanitat, transport, educació, cultura, esports, jovent, així com l’accés a les xarxes socials del municipi o a Titoieta ràdioentre altres.

presentaciónovaapp1El regidor de Medi Ambient i Turisme de l’Ajuntament d’Algaida, Biel Vidal explica que amb aquesta aplicació “l’usuari podrà posar-se en contacte amb l’Ajuntament en el cas que vulgui informar d’una possible incidència, mitjançant un correu electrònic d’atenció al ciutadà”. “L’aplicació, a banda de donar un servei ràpid i de primera mà a la ciutadania, pretén també ser útil per als turistes que ens visitin perquè puguin conèixer tot el que es fa i hi ha al nostre municipi”, afegeix. De fet, la imatge de l’aplicació és la que identifica Algaida com a destí turístic.

Redacció essaig.cat 

Exit mobile version