Site icon Essaig.cat |

Seleccionats 44 curtmetratges de ficció en català per als Premis Castellitx 2026.

Des de l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament d’Algaida informen que un total de 44 curtmetratges han  estat  seleccionats  perparticipar en el 7è Premi de Curtmetratges de Ficció en Català, en el marc dels Premis Castellitx 2026.

Aquesta selecció s’inscriu en la trajectòria consolidada dels Premis Castellitx com a espai de suport i projecció de la creació cultural en llengua catalana. En l’àmbit audiovisual, el certamen manté el seu compromís amb la normalització de l’ús del català i amb l’impuls de propostes diverses, rigoroses i de qualitat. El nombre d’obres seleccionades reflecteix tant la vitalitat creativa del sector com l’interès sostingut per  un  premi  que, edició  rere edició, intenta reforçar el seu paper dins el panorama cultural. 

La cartellera completa dels 44 curtmetratges seleccionats, amb les imatges promocionals i la fitxa tècnica corresponent  a  cada  obra,  es pot consultar  al  web  oficial  dels  Premis Castellitx: www.premiscastellitx.cat

Pel que fa al desenvolupament del certamen, el calendari previst és el següent:

Des de l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament d’Algaida es mostren agraïts amb totes  les  persones i equips que han presentat les seves obres a aquesta edició, i reafirmen  el compromís institucional de l’Ajuntament d’Algaida amb  el  foment  de  la  creació cultural i audiovisual en llengua catalana.

Redacció essaig.cat

Exit mobile version