
En un món que corre massa ràpid, hi ha històries que només es poden gaudir amb la calma que ofereix el paper. Aquest mes de febrer, es Saig torna als quioscos amb el seu número 528, una edició que és, a la vegada, un homenatge a les nostres arrels i una mirada valenta cap al que ens espera com a poble.
El protagonisme de Sant Honorat i la cultura
Aquest número és un document gràfic imprescindible per als amants de les nostres tradicions. No només hi trobaràs la crònica de les festes de Sant Honorat, sinó també la xerradeta amb Gabriel Barceló Milta, així com el pregó complet que feu Bartomeu Salas Mascaró amb motiu de les festes de Sant Honorat.
Gloses i racons de poesia, jugar a saber on és i el reportatge que na Cati de sa pleta fa sobre els llinatges algaidins: Fullana és el d’aquest mes. També empenyem i colcam amb en Pere Sales i passam consulta veterinària i de salut.
Encara que a la web us mantenim informats, la revista física és la que guarda el pes de la història. Comprar Es Saig és donar suport a un periodisme de proximitat fet des del poble i per al poble. Cada exemplar és una peça de col·leccionista per a aquells que volen tenir Algaida a les mans. Ja disponible als punts de venda habituals d’Algaida, Pina i Randa, encara que millor si us subscriu per rebre-la cada mes a ca vostra i no perdre cap detall de la nostra vida comunitària.
Redacció essaig.cat

