
Ho ha signat en compliment del codi ètic de MÉS per Mallorca, el qual la mateixa Puigserver vaig signar quan va assumir el càrrec de consellera de Benestar i Drets Socials al Consell de Mallorca. En la mateixa carta la regidora econacionalista i també consellera ha sol·licitat que la part pressupostada per aquest exercici 2015, i que ara ja no cobrarà, es destinin a la partida de serveis socials.
Redacció Noticiari es saig
