Hem entrat dins el 2018 i és hora de fer balanç de la feina feta. Permeteu-nos que parlem d’aquest noticiari i agrair-vos la vostra confiança.
Des del 1 gener fins al 31 de desembre de 2017 es publicaren 231 notícies. S’han apujat 1.534 imatges i documents i 55 vídeos, els quals estan disponibles en el nostre canal de Youtube. A les xarxes socials hi hem apujat 193 imatges i també hi hem fet alguna emissió en directe a través de Facebook live, com la de la Sibil·la d’aquesta nit de Nadal passada amb una audència de 2807 usuari únics.
En total hem tengut una audiència de 16.174 visitants únics que ens han generat 107.607 vistes. El dia de més èxit fou el 26 de febrer de 2017 que el noticiari va tenir 10.316 vistes.
Ens alegra saber que a més de visitants sobretot del nostre municipi i de la resta de l’Estat, també ens visiten dels Països Baixos, Regne Unit, Estats Units, Alemanya, Canadà, França, Bèlgica, Andorra, etc.
Pel que fa les xarxes socials, tenim 877 seguidors a Facebook, 424 seguidors al twitter i 236 seguidors a Instagram.
I sabem que la gent que ens consulta, sovint fan una volta per les informacions ja publicades. Per tant, com que som un mitjà que la consulta no és sempre cronòlogica, us presentam les 10 notícies amb més vistes del 2017:
- Les campanes han sonat i el poble s’ha espantat
- Joan Oliver, nou cap de la policia local d’Algaida
- Crònica del temporal d’Algaida, Pina i Randa del dissabte 21 de gener.
- L’activitat divulgativa de la Guàrdia Civil a l’escola genera una petita controvèrsia al poble.
- Fotogaleria i vídeos i de la pujada i festa de la Pau de Castellitx .
- Més per Algaida, Pina i Randa deixa de donar suport al PSOE a l’Ajuntament.
- Crònica de la XXVIII Rua d’Algaida
- 16 espais expositius a la segona edició d’AGAID’ART.
- Presentació del projecte definitiu de la variant d’Algaida.
- Sebastià Verger recull un premi per a un projecte de malalties rares: INHeDITOS.
També us volem agrair que molta gent, cada vegada més s’interessa pel nostre parenòstic que tindrà algunes novetats i que per saber al temps que farà al nostre municipi ho consulti a través d’essaig.cat.
Aquest any 2018 volem fer un recull de les fotografies de tots els actes i esdeveniments que passen pel poble i que li donen vida. Per això incorporarem una Galeria de fotografies de l’any 2018 per a què tothom la pugui consultar. A més seguirem cercant nous llenguatges textuals i audiovisuals per acostar la informació més propera i fer-la més entenedora.
Des de la revista es Saig (paper i digital) esperam seguir contant amb la vostra confiança i continuar creixent amb la vostra companyia. Per un 2018 ple de bones notícies. Gràcies a tots i molts d’anys!
Redacció essaig.cat