Site icon Essaig.cat |

Crònica esportiva del darrer cap de setmana de gener

Cap de setmana de futbol normal, després que la passada jornada s’haguessin de suspendre els partits de futbol per mor del mal temps. A continuació la graella dels resultats i la crònica.

Derrota del Pina Cf davant la UE Porreres. Sembla que els piners no acaben de trobar la el camí del gol. Molts d’ànims.

Pel que fa als equips del CE Algaida, l’equip amateur ha guanyat al Calvià per 4 gols a 1.  Els algaidins començaren el partit mostrant solidesa en totes les seves línies, jugant de tu a tu amb l’equip visitant i no renunciant a dur el pes del partit. Quan faltava poc per acabar la primera part, els de Calvià cometeren un penal que fou transformat en gol en Juanan Pérez. A la segona part els visitants intentaren pujar el seu joc ofensiu, cosa que feia que hi hagués més espais entre la defensa i la mitja visitant. Aquesta circumstància fou aprofitada molt bé per part de l’Algaida, que en transicions molt ràpides aconseguiren augmentar el seu avantatge en el marcador. La resta dels gols de l’Algaida els feren en Llorenç Gil (2) i en Bryan Alfonso.

Derrota de l’equip femení dins el camp de Son sardina. L’Algaida va aconseguir marcar primer gol i fins tot arriba a la part amb avantatge en el marcador de 1 a 2. A la segona part el Son Sardina va remuntar 3 a 2, i tot que l’Algaida va aconseguir empatar a 3 quan faltaven 10 minuts per acabar el partit, l’equip local marcà el 4 a 3 definitiu. Els tres gols de l’Algaida els feu na María del Mar Barceló.

Partit complicat dels juvenils de l’Algaida en la seva visita a Son Cladera que va acabar en un empat a 3. L’encontre es posà molt bé per als algaidins, fent molta feina de pressió i jugant un futbol molt ofensiu. La primera part està molt controlada per part dels dos equips i l’Algaida arribà al descans amb un marcador a favor de 0 a 1. La segona part fou més intensa, amb molt de gols, jugades molt complicades d’arbitrar i dos equips que no especulaven amb el seu joc. Punt de mèrit l’aconseguit pels juvenils de l’Algaida. Els gols de l’Algaida els han fet Nico Forster, Andreu Pérez i Sergi Morell. els juvenils s’estan fiançant en la part mitja/alta de la classificació.

Derrota dels cadets dins el camp del Sóller.  En els primer minuts del partit, l’Algaida, va tenir dues claríssimes ocasions de gol que s’aprofitaren, i a mesura que anava passant el temps de la primera part el joc del dos equips tenia molt poca profunditat. Quan faltava poc per acabar el primer temps, els locals marcaren el 1 a 0. La segona part fou més intensa, on els algaidins augmentaren el seu ritme de joc, però una errada defensiva va permetre als de Sóller fer el 2 a 0. Això va fer reaccionar a l’Algaida i va aconseguir fer el 2 a 1 fet en Miquel Servera. Quan ja acabava el partit els locals tornaren a marcar mitjançant un xut que rebotà en un defensa algaidí.

Els infantils de l’Algaida s’enfrontaren als Juv. Ca’n Picafort, un equip que està a la part més alta de la classificació. L’Algaida en tot moment donà la cara, disputant totes les pilotes i donant-ho tot en el partit. Bona imatge dels infantils de l’Algaida on els golejadors foren Lluis Rosselló (2) i Toni Mudoy.

Superioritat total dels alevins A del CE Algaida en tots els aspectes i cap opció pels visitants, ja que es tractava d’un dels equips de la part baixa de la classificació. Els gols de l’Algaida els feren Joan Miquel Hernández (5), Álvaro Palou (2), Jaume Falconer (2) i Jaume Ignasi Sampol.

Menys sort dugueren els alevins B en la seva visita a Vilafranca davant el Pla. En el dos primers quarts del partit els locals tingueren una efectivitat molt alta i agafaren un ampli avantatge (3 a 0) als algaidins. En els altres dos quarts de partit l’Algaida va millorat en el seu rendiment però no va obtenir el premi del gol.

Victòria del Benjamí A davant el Cala d’Or per 6 gols a 2. Els algaidins sortiren molt centrats en el partit i aviat aconseguiren agafar avantatge en el marcador. No fou fins al tercer quart que els de Cala d’or pogueren marcar, però el control de l’Algaida sobre el seu el partit no donà opcions a res als visitants. Els gols de l’Algaida els feren Baltasar Sales (3), Tomeu Verger, Miquel Àngel Fernández i Pere Vich.

Derrota ajustada i injusta del Benjamí B. Els algaidins aconseguiren agafar avantatge per 2 a 0 en el primer quart, però els visitants aconseguirenm empatar i quan gairebé acabava el partit marcaren el 2 a 3 definitiu. Els gols de l’Algaida els feren Hugo Prior i Arturo Palou.

Els més petis de l’Algaida empataren a dos. De tot d’una els algaidins agafaten avantatge però els visitants empataren. Els dos gols de l’Algaida els feu en Guillermo Da Rosa.

I els Trotadors?
Foto: Trotadors

Entre el 26 i el 29 de gener s’ha disputat en les immediacions de Benidorm la cursa BTT UCI Costa Blanca Bike Race; una cursa de 4 etapes i per equips de gran duresa on enguany ha comptat amb la participació d’un equip de Trotadors: Joan Sastre i en Bernat Capellà.

Sabem que els dos han acabat la cursa. Enhorabona campions.

Redacció essaig.cat

Exit mobile version