Victòria dels grans i dels cadets del CE Algaida
Aquesta setmana hi ha hagut poques victòries. Començarem per la remuntada feta per l’equip cadet davant el líder (Patronato A) que acabà encaixant cinc gols fets per Ricardo Acedo (1) i Tomeu Pou (4, un dels quals de penal).
Els jugadors de segona regional del CE Algaida guanyaren per 1 gol a 2 dins el camp del Serralta, gràcies a dues accions de Brayan Alfonso i Joan Fiol.
Entre les derrotes hem d’esmentar la de l’equip femení per 2 gols (fets per Maria Barceló) a 3 davant el Son Sardina. Tampoc han tengut sort els més petits si bé en el partit dels alevins davant el Campos Hem de destacar els quatre gols fets per Marc Servera (1), Miquel Llompart (2) i Jaume Puigserver (1). Els juvenils també han perdut per dos gols a 3 davant el ferriolense. Els golejadors algaidins han estat Bernat Llompart i Tomeu Muñoz.
I l’equip de Pina també ha perdut per 4 gols a 0 davant el Sant Jordi A.
Pel que fa als trotadors ahir diumenge dia 6 de març a partir de les 10’30h a Santanyi, en Carlos de Coro participà a la III Cursa Popular per la dona, amb una distància de 7.5 kms i quedà en el 12a posició. Enhorabona.
Redacció noticiari es saig
Redacció noticiari es saig