El GOIB autoritza el projecte declarat d’interès autonòmic per a l’ampliació del CEIP Pare Bartomeu Pou d’Algaida

El Consell de Govern ha autoritzat avui el projecte de construcció de la inversió declarada d’interès autonòmic per a l’ampliació del CEIP Pare Bartomeu Pou d’Algaida. La declaració d’interès turístic va ser aprovada per l’anterior govern el passat desembre.

Foto: CEIP Pare Bartomeu Pou

Segons consta al projecte redactat per l’Institut Balear d’Infraestructures i Serveis Educatius (IBISEC) de la Conselleria d’Educació i Universitats, es preveu la construcció d’un nou mòdul de tres aules d’educació infantil al centre, que s’afegiran a les sis aules existents.

Aquestes noves aules s’ubicaran en un edifici en planta baixa, rectangular i aïllat, que seguirà la volumetria de l’edifici existent i al que s’unirà a través d’un porxo, que també dona accés a les aules des de l’entrada principal d’educació infantil.

Les actuacions tenen un pressupost de 636.087,59 euros i un termini d’execució de 12 mesos.

Redacció essaig.cat

Descobriu-ne més des de Essaig.cat |

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint