Dijous, novembre 30, 2023
AlgaidaCulturaPinaRanda

Algaidins que pujaren a Lluc a peu

cartellllucapeuUn autocar ple des d’Algaida i 6 piners són els que feren la tradicional pujada de la Part Forana fins a LLuc a peu i que enguany ja ha arribat a la XXXVI edició. Alguns partiren des d’Algaida mateix i d’altres, el qui anaren en bus des d’Inca.

Alguns del valents que hi particparen anaven proveïts de pals de nòrdic walking i d’altres amb camisetes grogues fetes per a tal ocasió.

Tots plegats s’han juntat aquest vespre passat als prop de 10.000 pelegrins que han arribat a Lluc entre les 7 i les nou del matí i que ha estat rebuts per Miquel Ensenyat, president del Consell de Mallorca, així com per Monsenyor Jesús Salines, bisbe de Mallorca i el nou prior de Lluc, Ricard Janer Bonafé.

No han estat els únics algaidins, ja que prop de setanta voluntaris de Protecció Civil de les agrupacions d’arreu de Mallorca, també la d’Algaida, han donat suport durant tot el recorregut als seus marxaires.

Algunes imatges que hem trobat d’algaidins a les xarxes socials i que pujaren a Lluc. Si en teniu més enviau-les a noticiari@essaig.cat

Redacció Noticiari es saig

Es Saig

Revista es Saig. Editada a Algaida d'ençà de 1980

A %d bloguers els agrada això: