Reforç escolar per als infants d’Algaida, Pina i Randa
Els alumnes d’educació primària i secundària del terme municipal d’Algaida que tenguin necessitats de reforç escolar, podran ser beneficiaris de classes de suport gratuïtes per tal de millorar l’hàbit d’estudi i prevenir el fracàs escolar. Aquesta és una iniciativa impulsada per la Cooperativa de Treballadores Socials de la Part Forana i l’Ajuntament d’Algaida
Aquest projecte es farà de manera conjunta amb els centres escolars del municipi i el departament de Serveis Socials i s’inclou dins les diferents accions que es duen a terme per atenció a la infància del municipi, i que són finançades amb el suport de l’Obra Social de La Caixa.
Dins les actuacions que s’han duit a terme fins ara destaquen les ajudes per llibres de text, material escolar, llet infantil, roba i la compra d’unes ulleres. Les classes de reforç escolar començaran el mes de novembre i duraran fins al mes de juny.
La regidora d’Educació de l’Ajuntament d’Algaida, Margalida Garcias apunta que “hi ha nins en edat escolar de primària i secundària que necessiten aquest suport per tal de millorar els resultats però sobretot perquè agafin hàbits d’estudi que els permetin seguir formant-se amb tècniques que siguin una prevenció del fracàs escolar”.
Per la seva banda, la delegada de Serveis Social, Catalina Fullana, afegeix amb aquest projecte el que es persegueix “és ajudar a estudiar a nins i nines que, pels motius que siguin, tenen moltes dificultats a l’hora de realitzar els deures o estudiar a casa seva”.
Les persones interessades a impartir aquestes classes de suport han de tenir estudis universitaris, i han de fer arribar el seu currículum a les oficines de la Casa de la Vila abans del 6 de novembre de 2015
Redacció Noticiari Es Saig