Dimarts, novembre 28, 2023
AlgaidaEconomiaPinaRandaUrbanisme

Augmenten les transaccions immobiliàries a Algaida

estadisticacasaSegons les dades del 2n Trimestre del 2015 publicades pel Ministeri de Foment, el nombre de transaccions immobiliàries al municipi d’Algaida ascendeix a un total de 5 , totes elles d’habitatges de segon mà.

Pel que a les dades corresponents als dos primers trimestre, s’han realitzat 10 noves compra vendes d’inmobles en el municipi d’Algaida, això suposa un augment del 66,67% més que en el mateix període de l’any anterior, quan en el primer semestre de 2014 només se n’havien realitzat 6 transaccions.

Pel que fa a les dades globals de les Illes Balears, en el primer semestre de 2015 el nombre de transaccions en tot l’any ha estat de 5965 transaccions, el que estadísticament suposa un 22,94% més que en el mateix període de l’any anterior en què es realitzaren 4852 Transaccions immobiliàries.

Tanmateix les dades encara es troben enfora de les registrades els anys anterios a la crisi econòmica quan en els mateixos períodes s’havien realitzat pràcticament el doble de transaccions: 2006 (19), 2007 (27), 2008 (25). A partir de l’any 2009 ja començà a notar-se el relantiment econòmic de la construcció amb 9 transaccions, 15 per a l’any 2010, 6 l’any 2011, 5 per l’any 2012, 13 l’any 2013 i només 6 transaccions l’any 2014.

De l’anàlisi de les cases se n’extreu que majoritàriament, les transaccions immobiliàries es fan de propietats de segona mà.

Redacció Noticiari es saig 

Es Saig

Revista es Saig. Editada a Algaida d'ençà de 1980

A %d bloguers els agrada això: