L’Ajuntament d’Algaida signa un conveni amb el Consell per redactar projectes tècnics
Aquest matí, la batlessa d’Algaida Maria Antònia Mulet i el president del Consell de Mallorca, Miquel Ensenyat, juntament amb el director insular del Departament de Cooperació Local, Joan Font han signat avui un conveni per a la redacció i/o direcció de projectes tècnics.
Gràcies a aquest conveni, el nostre municipi podrà redactar i/o executar projectes de millora de les seves infraestructures. En aquest sentit, el president Ensenyat ha recordat que “el Consell ha de ser el vertader ajuntament dels ajuntaments, i això implicar estar al seu costat, per exemple, a l’hora de millorar les seves infraestructures”.
Això és concretarà en què l’administració insular es farà càrrec de la redacció i direcció del projecte de la primera fase de la recollida d’aigües pluvials del municipi.
Maria Antònia Mulet va destacar que aquesta ajuda en la redacció i direcció del projecte “és molt important per ajuntaments petits com el nostre, ja que ens facilita molt poder dur endavant aquest projecte i fer-ho amb més celeritat perquè abarateix una bona part de la despesa i en tenir disponibilitat econòmica per executar les obres ho podrem dur a terme”.
Aquest conveni també fou signat amb altres 24 ajuntaments de l’Illa i que ofereix de forma gratuïta a aquells municipis de menys de 6.000 habitants com és el cas d’Algaida.
Redacció Noticiari Es saig