Ja hi ha guanyadora de la campanya #jocompralmeupoble

Aquest cap de setmana passat s’ha posat fi a la campanya #jocompralmeupoble amb l’objectiu d’incentivar les compres als comerços del municipi oferint als clients l’oportunitat, en aquest cas, de guanyar un viatge per a dues persones a Toledo capital gastronòmica 2016”, explica la regidora de Promoció Econòmica, Maria Antònia Sastre.

CollageguanyadoraEl sorteig del viatge es va dir a terme el divendres davant la secretària de l’Ajuntament i la guanyadora del viatge a Toledo per a dues persones ha estat na Valentina Villalonga Gomila, que va recollir el seu premi del concurs de la Campanya de Primavera #jocompralmeupoble organitzada per l’Associació de Comerç i Empresa d’Algaida, Pina i Randa i l’Ajuntament d’Algaida.

El premi va ser lliurat per la ferreteria Germans Cano i el viatge està organitzat per Mundos Viajeros.

Campanya amb fires com a cloenda.

Aquest darrer cap de setmana s’ha dut a terme la Fira d’artesania el dissabte i el diumenge la fira d’oportunitats. L’opinió d’alguns dels firaires consultats per aquest noticiari és que enguany les vendes i la gent que ha vengut a la fira no han estat com els anys anteriors.

No obstant això, el resultat de les dues fires són positius i varen diverses les persones, sobretot del municipi, que tant el dissabte com el diumenge s’acostaren a fer una volta per veure si trobaven res per firar.

Redacció noticiari es Saig

Es Saig

Revista es Saig. Editada a Algaida d'ençà de 1980

Deixau un comentari

%d bloggers like this: