Crònica esportiva del primer cap de setmana de març
Crònica esportiva del primer cap de setmana de març del CE Algaida, en una setmana que descansen els infantils i alevins B.
Tres punts sumà l’equip Pre-Benjamí de Primer Any del Club Esportiu Algaida en la seva visita al Camp del Sallista d’Inca, lloc on juga el Juventud Constància. El partit va estar dominat en tot moment pels algaidins que han estat molt superiors en totes les vessants del joc, els locals feren el pogueren. Els gols de l’Algaida els feren Pere Mercadal (2), Pau Barceló i Jordi Juan (2). Excel·lent progressió dels més petits de l’Algaida en el seva primera participació en una competició federada.
Nova victòria de l’equip Benjamí del Club Esportiu Algaida en la seva visita a S’Horta. Tret del primer quart en què el marcador va estar igualat, el partit fou un altra demostració de superioritat futbolística dels algaidins. La dinàmica dels benjamins de l’Algaida fa que siguin forts en defensa amb un gran poder ofensiu. Els gols de l’Algaida els feren Arturo Palou (3) i Vlad Daniel.
Derrota de l’equip pre-Benjamí A del Club esportiu Algaida en la seva visita a Felanitx. Un gol rebut al principi del partit i un altre en el darrer tram, ha fet que els tres punts es quedessin en Es Torrentó, els algaidins ho provaren però no pogueren marcar.
Tres punts treballats aconseguí l’equip Amateur del Club Esportiu Algaida en el partit disputat dins Es Porrassar contra el Serralta. Els visitants foren un rival molt incòmode pels algaidins, on la primera part fou molt igualada, amb un lleuger domini local, però amb escomeses intermitents per part dels de Serralta, s’arribà al descans amb empat a zero. A la segona part els algaidins dominat més el joc i en el minut 52 aconseguiren el que seria definitiu 1 a 0 en la treta d’un corner. El tram final del partit fou molt intens. El gol de l’Algaida l’ha fet Pere Puigserver.
Derrota per la mínima de l’equip Juvenil del Club Esportiu Algaida en la seva visita a Na Capellera de Manacor. Els algaidins jugaven contra el líder destacat de la categoria i els hi plantaren cara en gran part del partit. Els locals s’avançaren en el marcador en el minut 17 però els juvenils de l’Algaida seguit fent feina també durant la segona part, però no pogueren evitar que els manacorins marcassin un segon gol. Bon partit i millor actitud dels juvenils algaidins que continuen en la part mitja de la classificació.
Victòria dels cadets en la seva visita al municipal de Son Caulelles davant el Sant Marçal. El partit fou molt intens. Els algaidins s’avançaren el marcador, però fruit d’un penal i de dues jugades s’arribà al final de la primera part amb un resultat d’1 a 3. En lloc d’abaixar els braços els algaidins, agafaren les regnes del partir i en tres bones jugades feren la volta al marcador amb tres gols que deixaren el marcador definitiu en el 3 a 4 a favor dels algaidins. Els gols els feren Álvaro Acedo (2), Marc Rando i Tomeu Tomàs.
Victòria de l’equip Femení del Club Esportiu Algaida en la seva visita a Son Ferrer. Les algaidines agafaren un bon avantatge de 0 a 3 en els primers vint minuts de partit, que varen saber conservar malgrat haver rebut dos gols, un a cada meitat del partit. Els gols de l’Algaida els feren Margalida Fullana (2) i Denitsa Ivanova.
Derrota de l’equip Aleví de Primera del Club Esportiu Algaida en el seu partit contra La Salle disputat dins Es Porrassar. En els quarts en què els visitant i els algaidins eren d’un volum físic similar, l’Algaida fou clarament superior i només es veren superats en els quarts en què la major envergadura física visitant s’imposava. Els gols de l’Algaida els feren Joan Nicolau (2), Baltasar Sales i Pere Vich.
Redacció essaig.cat