Dijous, setembre 28, 2023
AlgaidaEconomiaPinaRanda

Es posa en marxa un nou servei de dinamització i suport comercial per l’Associació de Comerç i Empresa d’Algaida.

L’Ajuntament d’Algaida i l’Associació de Comerç i Empresa (ACE) d’Algaida, Pina i Randa posen en marxa un nou servei de dinamització i suport comercial i empresarial, amb l’objectiu de promoure el comerç urbà i de proximitat, molt afectat per la crisi sociosanitària de la Covid-19.

Al capdavant d’aquest servei hi estarà el tècnic expert en econòmica i gestió, Biel Bibiloni, qui durà a terme aquesta tasca de forma gratuïta pels socis de l’ACE amb el suport de la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Algaida.

Elvira Salom, Biel Bibiloni, Maria Antònia Mulet i Raquel Madrigal. Foto: Ajuntament d’Algaida

La regidora de Promoció Econòmica, Margalida Fullana, explica que “els comerços i empreses ja tenen prou feina per obrir cada dia i tirar endavant els seus negocis i no poden dedicar el temps que voldrien a dur a terme iniciatives de promoció i dinamització o tramitar ajudes o subvencions. Per aquest motiu necessitaven una persona de referència que els podrà ajudar a cercar noves eines, recursos i estratègies per millorar o gestionar recursos públics oferits i tenir-hi accés”.

Aquest tècnic se suma al servei de suport que ofereix Raquel Madrigal, l’agent de suport del servei “Reactiva” que posà en marxa el Consell de Mallorca amb motiu de la Covid-19 i Elvira Salom, AODL (Agents d’Ocupació i Desenvolupament Local) de l’Ajuntament d’Algaida. En aquest sentit, Fullana apunta que “pensam que amb aquesta xarxa de suport ajudarem a reforçar el teixit d’empreses, gestionar l’impacte econòmic i creació de mesures de resiliència i, en definitiva, a enfortir el comerç i empresa de la localitat que són un dels principals motors econòmics del municipi”.

Aquest nou tècnic proporcionarà suport als comerciants i empreses sobre diversos serveis com ara tràmits de subvencions, activitats de dinamització comercial, gestions administratives o interactuar amb l’esmentada AODL (Elvira Salom) per tal de caminar plegats sobre la dinamització comercial i aplicació de les polítiques de comerç actives.

Per accedir-hi cal contactar via correu electrònic administracio@asocoem.com, per telèfon 630 881 995 o presencialment tots els divendres de 9:30a 13:30h al Casal Pere Capellà (al despatx que te adjudicat l’ACE) del segon pis.

Redacció essaig.cat

Es Saig

Revista es Saig. Editada a Algaida d'ençà de 1980

A %d bloguers els agrada això: