Divendres, setembre 29, 2023
AlgaidaPinaRandaTreball

5 nous contractats dins el programa de Renda d’Inserció Laboral

inserciolaboralL’Ajuntament d’Algaida ha incorporat 5 persones a fer feina dins el projecte de Renta d’Inserció Laboral, un programa que està cofinançat entre l’Ajuntament d’Algaida i el Govern de les Illes Balears i el Fons Social Europeu.

Els treballadors que s’han adherit i poden beneficiar-se d’aquest programa són:
a) Ser major de 45 anys.
b) Estar en situació d’atur per un període mínim de dos anys. S’entén que es compleix aquest requisit malgrat que aquest període s’hagi interromput per fer treballs esporàdics que no superin els 90 dies dins aquest període dels 2 anys.
c) Haver exhaurit qualsevol tipus de prestació o subsidi d’atur (amb les pròrrogues incloses).
d) Tenir rendes inferiors a 426 euros mensuals.
Per poder ser contractat és condició indispensable que en el moment de la contractació el demandant tingui la seva demanda en el SOIB en situació d’alta.

En total, l’Ajuntament d’Algaida haurà contractat 7 persones dins aquest programa. Dues d’elles iniciaren la feia el passat mes d’abril i han acabat el seu contracte de 6 mesos. Ara s’incorporen els 5 treballadors restants: 4 faran tasques de neteja vial i 1 treballador s’encarregarà de l’arxiu municipal.

Segons recull la web municipal, la batlessa d’Algaida, Maria Antònia Mulet, apunta que “en aquests temps en què la gent ho passa malament per la manca de feina, totes les passes que se facin per potenciar la inserció laboral de les persones són positives perquè repercuteix positivament en famílies senceres encara que hem de tenir en compte que resten moltes passes a fer en matèria d’ocupació”.

Redacció Noticiari Es saig 

Es Saig

Revista es Saig. Editada a Algaida d'ençà de 1980

A %d bloguers els agrada això: