Ja podeu demanar cita prèvia per fer la declaració de la renda a Algaida

L’Agència Tributària de les Illes Balears (ATIB), posa en marxa, un any més, el seu sistema Renda Àgil per a la campanya de la renda 2016. L’ATIB proporciona aquest servei, complementari al que presta l’Agència Tributària estatal, per a ajudar a complir amb Hisenda a totes les persones que necessiten assessorament per omplir la seva declaració, sense haver-se de desplaçar de la seva demarcació de residència, segons informa el Govern en un comunicat .

El sistema Renda Àgil 2016 es posarà en marxa en 16 municipis de Balears, 14 de Mallorca, entre els quals com l’any anterior també s’hi troba Algaida.

A partir d’ahir dimarts ja es pot demanar cita prèvia per a ser atesos personalment o bé a distància en qualsevol dels municipis esmentats anteriorment, en una iniciativa que persegueix poder tributar amb la màxima comoditat i proximitat als domicilis dels contribuents que no viuen a prop d’alguna de les oficines de l’Agència Tributària estatal, o bé que tenen dubtes a l’hora d’usar el sistema telemàtic habilitat a l’efecte per l’AEAT.

rentaagil2016Les cites per al Renda Àgil 2016 es concerten entre l’11 de maig i el 30 de juny, si bé la cità prèvia ja és pot demanar entre el 3 de maig i 29 de juny, i es podrà concertar en el telèfon 971 767 676 o per Internet en l’enllaç Servei Renda Àgil.

Destinataris dels serveis

Aquest servei només pot ser utilitzat per aquells contribuents que compleixin determinats requisits en relació a les rendes obtingudes. En aquest sentit no són susceptibles d’utilitzar aquest servei els qui obtinguin:

– Rendes de treball superiors a 65.000 euros
– Rendes d’activitats econòmiques
– Rendes derivades de més d’un immoble arrendat
– Guany o prèvies patrimonials que derivin de més d’una operació
– Rendes derivades d’haver realitzat més d’una transmissió de béns
– Rendes de capital mobiliari superiors a 15.000 euros

L’any passat l’ATIB va tramitar 6.906 declaracions a través d’aquest sistema, de les quals 6.190 es van fer a través d’internet, amb un total de gairebé 7.500 persones ateses, i un increment de servei d’un 13% respecte al 2014. Des de 1997, el Govern de les Illes Balears, ara a través de l’ATIB, ofereix ajuda professional per complementar la declaració de l’IRPF , en un servei que va ser pioner per a una administració pública a l’Estat.

Redacció noticiari es saig

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.