Dimarts, desembre 5, 2023
AlgaidaPinapolíticaRanda

Visita dels nous responsables del Partit Popular a la junta local d’Algaida

El passat dimecres a vespre, el casal Pere Capellà va rebre la visita de Sebastià Sagreras (secretari general de Partit Popular a les Illes Balears) i Llorenç Galmés (portaveu del partit) per donar-se a conèixer com als màxims responsables del partit.

wp-1473524296015.jpg
Foto: Partit Popular d’Algaida

Sagreras i Galmés varen explicar quina és la situació del partit en aquests moments i varen contestar als diferents dubtes que tenien els membres de la Junta Local d’Algaida. A l’acte hi foren presents a més dels regidors electes del Partit Popular a Algaida una vintena d’afiliats i de simpatitzants que pogueren escoltar a dos dels líders més joves del partit i amb més responsabilitat, sobretot municipal (Sagreras és batle de Campos i Galmés de Santanyí).

Aquestes visites s’emmarquen dins l’agenda dels nous responsables del Partit Popular de les Illes Balears van amb les diferents juntes locals del partit arreu dels pobles de Mallorca. Està previst que aviat es faci una nova reunió per tal que alguns dels diputats del parlament de les Illes Balears venguin a explicar quines accions polítiques fa el grup parlamentari del PP a les Illes Balears.

Redacció Noticiari es Saig

Es Saig

Revista es Saig. Editada a Algaida d'ençà de 1980

%d