La gent gran del municipi es troba ben activa
Ahir dissabte 1 d’octubre era el dia internacional de la gent gran. Amb aquest motiu el centre de dia de persones majors d’Algaida va organitzar divendres dia 30 una festa de carrer. Malauradament la pluja no va deixar fer la festa a fora, però si que es féu dins el el Centre de Dia.
Tants els majors que s’hi troben allà com els seus familiars passaren una estona molt agradable amb els usuaris, les professionals i les famílies. També es va poder veure l’exposició “Mans de Vida” en què representaven la vida que totsels usuaris han viscut o la de fotografies i el mural que suposà un retorn a la joventut i a la maduresa.
També hi hagué espai per a la festa i el ball. Agraïm les fotos de la batlessa Maria Antònia Mulet i de Laura Miralles Capellà.
Una algaidina fa 100 anys
Igualment ens volem fer ressò de l’aniversari de na Petra Seguir Ramis de ca na masset, una algaidina que està a residència SAR Costa den Blanes i que aquesta setmana ha complit 100 anys. L’afortunada va rebre la visita de familiar i amics, i l’Ajuntament d’Algaida li féu arribar un regal. Enhorabona i que pugui complir-ne molts més amb salut.
Redacció Noticiari es Saig