Dimecres, desembre 6, 2023
AlgaidaCuraReligió

L’algaidí fra Jaume Puigserver, reelegit provincial dels Franciscans (TOR)

fdefinitori

En el marc del XXXI Capítol Provincial dels Franciscans del Tercer Orde Regular (TOR), l’algaidí Fra Jaume Puigserver Capellà ha estat reelegit com a provincial. A la vegada, Fra Manuel Romero és el nou vicari de la Província. Els consellers seran Fra Lucio Nontol, Fra Antonio Roldán, Fra Francesc Quetglas i Fra Tomeu Pont.

Els Franciscans del Tercer Orde Regular han celebrat el XXXI Capítol Provincial al Santuari de Cura (Algaida) del 17 al 23 d’abril de 2017. Hi han participat frares delegats vinguts de totes les regions on està present la Província: Mallorca, Península Ibèrica i també del contient americà com Perú i els Estats Units.

Cal recordar que el pare Jaume Puigserver sol venir al poble a participar de les celebracions religioses importants que se duen a terme al poble. La darrera vegada que va participar fou el passat diumenge de Pasqua.

Redacció essaig.cat

Es Saig

Revista es Saig. Editada a Algaida d'ençà de 1980

%d