Dimecres, desembre 6, 2023
AlgaidaPinaPressupostsRandaSolidaritat

Els Trotadors fan net un tram del Puig de Randa i complir amb la clàusula social de les subvencions.

Avui dissabte 23 de setembre era el dia. Alguns membres dels club esportiu Trotadors d’Algaida han complit amb la clàsula social de les subvencions municipals i han dut a terme una activitat solidària a benefici de tot el poble.

Avui matí han duit a terme una recollida de fems des del cami de s’espalanada de Suc fins a Gràcia. A tenor de les fotografies que han remès des del Club, la quantitat de fems que hi havia a la zona era considerable, cosa que demostra la manca de conscienciació de fer activitats a la natura i aquestes siguin netes.

Cal tenir present que des d’enguany les entitats i associacions del poble hauran de dur a terme iniciatives solidàries a benefici del poble o amb el projecte d’agermanament amb Ciudad Antigua.

Un cop acabada la tasca, hem fet una mica de berenar per recuperar les forces.

Redacció essaig.cat

 

Es Saig

Revista es Saig. Editada a Algaida d'ençà de 1980

%d