Ajornada la vaga indefinida de fems per negociar al setembre
Segons informen diferents mitjans de comunicació, la vaga indefinida convocada pels treballadors del sector de la neteja viària i la recollida de residus de les Balears a partir del 22 d’agost ha quedat ajornada aquest dimecres després d’acordar una reunió entre la patronal Afelib, CCOO i el Govern a partir del proper 9 de setembre.

Així ha informat el Govern de les Illes Balears que especificat que el conseller d’Model Econòmic, Turisme i Treball, Iago Negueruela, ha citat «d’urgència» aquest dimecres a tots els implicats per explicar la proposta de l’esmentada trobada entre CCOO i la patronal i Melchor Mascaró amb la mediació del Govern.
«Nosaltres incloíem a la papereta de vaga que volíem asseure’ns a negociar un conveni autonòmic. Amb la trobada hem aconseguit seure a la patronal i aconseguir un objectiu, esperem que es hi hagi el conveni», han assenyalat des de CCOO.
Redacció essaig.cat