L’Ajuntament d’Algaida crearà un nou accés al camp d’es Porrassar des de l’aparcament de la nova ronda
L’Ajuntament d’Algaida crearà un nou accés al camp municipal d’esports d’es Porrassar des de la nova ronda de circumval·lació inaugurada fa prop de dues setmanes. Aquest projecte serà gràcies precisament a una de les noves zones d’aparcament que s’ha previst amb aquest nou vial i que queda ubicada a la part posterior del camp d’esports.
Aquest espai té una capacitat de 90 places i des de l’aparcament es preveu habilitar un passeig per a vianants de 150 metres fins al que serà un nou accés a es Porrassar. La zona comptarà amb nova il·luminació i els serveis necessaris.
Aquest projecte compta amb un pressupost de 125.000 € que es finançarà gràcies a una modificació de crèdit extraordinària aprovada en un recent ple extraordinari celebrat el passat dilluns dia 9 de novembre a compte del romanent de tresoreria de l’Ajuntament d’Algaida.
La batlessa d’Algaida, Maria Antònia Mulet, explica que aquesta zona d’aparcament i el passeig i nou accés al camp d’esports “a banda de facilitar i millorar l’arribada al camp d’esports des de la ronda, ens permetrà treure molts de vehicles del centre urbà que ara per ara els dies de partit o d’entrenaments passen pel poble i aparquen pels carrers de la rodalia d’es Porrassar”.
A banda d’aquesta partida, el ple també va aprovar una altra modificació de 55.000 € per a dur a terme l’adquisició d’una parcel·la al carrer Cavallers número 69, així com per al finançament del projecte i obres de la seva posterior adequació, mitjançant la demolició de la paret existent i construcció d’una de nova, així com de la instal·lació d’enllumenat públic. L’objectiu d’aquesta inversió és millorar la circulació en aquest punt del carrer Cavallers proper a la nova ronda.
Redacció essaig.cat